HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.10.27. 09:18 meoni

Brasil Fórum és jazz

Hú, még tegnap délelőtt nem gondoltam volna hogy ilyen pazar estém lesz! A lengyeleim hívtak, hogy csatlakozzam hozzájuk és menjünk együtt a Brazil Fórumra. Ez amolyan filmbemutató, persze mindenki spanyolul beszél, csupa, számomra fura figura. Az egyik film végére értünk oda, beültünk melegedni, nem fogunk kinn fagyoskodni, amíg el nem kezdődik a másik film. Közben szünetet rendeltek el, bemondták, hogy lehet igazi Brazil bort inni, persze nekem nem kellett sok bíztatás:)... a lányok lenn maradtak. Hát nem tudják miből maradtak ki!!!! Sütik, hús félék, mango levek... mindet kipróbáltam. Azt nem mondom, hogy nem gondoltam arra, hogy igen, csóró erasmusosa, csak azért megy nyitott programra, hogy kajáljon:). Szóltam a csajoknak és közben megérkeztek Malwináék is. A film elég későn kezdődött nekünk meg el kellett mennünk, mert 3/4 9kor találkoztunk a srácokkal(Pawel, Kaya, Wojtek) a Dom téren. Jazz hét van Salzburgban. Fenn a Mönchbergen egy kis vendéglőben szervezték a bulikat. Hihetetlen jót tomboltunk, nem igazán zavartattuk magunkat. (Nem igazán jazz szólt, inkább rege). A koncert után futottunk a zenészek után, fényképezkedés, röhögés rohanás a lifthez, újabb fénykép...áááá. Már látom milyen képek kerülnek fel a facebookra:)

És amit nem szabad kihagynom..:) az olaszom este főzött nekem, azta, csak néztem és figyeltem. Nem volt túl komplikált a kaja, de a gesztussal levett a lábamról.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr65733818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása