HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.10.19. 17:32 meoni

Sasfészek

Ha csütörtök, akkor buli! Kivételesen a mi kolinkban, végre nem kell be-ki utazgatni a városba. Szandrával már kora délután megkezdtük az előkészületeket, igen, hát elmentünk az Europarkba, és nem jöttünk vissza üres kézzel:), amit vettünk, azonnal fel is avattuk. A lengyelek nálunk tartották a bemelegítőt, persze először Karwat jött meg, azonnal bevettet magát a szobámba, és kijelentette, hogy itt szeretne lakni, mert nagy, tökéletes, az ővé meg csak egy kis egérlyuk (egyébként most is itt van Malwinával, Olát jöttek meglátogatni). Az egész lengyel kompánia nálunk nyaralt. Annachiara és Vera elég korán lementek, én csak 10 után vettem rá magam. A kezdet nem volt valami izgi, de ha egyedül maradtam, mindig mellettem termet az exszomszédunk Don (gáz, mert eddig azt hittem, hogy Dannek hívják:)). Szandra és Orsi csak 1 körül érkeztek meg, alapozniuk már nem kellett:). Egész éjszaka azzal piszkáltak, hogy bejövök Donnak és mennyire balfék vagyok, hogy ezt nem veszem észre (ja, persze, én meg a hófehérke vagyok). Hajnali négykor a konyhánkban, a sajtos kenyér mellett, megkaptam az első leckét (Orsitól és Szandrától) az amerikai fiúk lélektanáról. Négy után már aludni nem tudtam, így a péntekem kb. egyenlő volt a nullával.

Tegnap egésznapos túrára mentünk a csehekkel, néhény franciával és egy kanadai lánnyal. Előző este is buli volt, bár én már egykor eljöttem, az a 6 óra kevés volt, nem hatott a beauty sleep:). Bayer ticketet vettünk, 5 főre, így fizettünk oda vissza 6 eurót, emellett a német oldalon használhattuk a tömegjözlekedést. Ja, és Berthesgadenbe mentünk, megnéztük a Hitler bunkert, aztán fel a sasfészekbe. Azta! Nekem is kell egy ilyen az 50. szülinapomra. Egyszerűen hihetetlen az a hely!!!! Utána még átruccantunk a Königseehez, aztán mivel demokráciában élünk, sajnos, eljöttünk úgy hat környékén. A vonat késett fél órát, meg útközben elromlott stb. szóval nem unatkoztunk. Elterültünk mint a nagyalföld... Lefeküdtünk már este 10kor. Kellett az alvás.

A mai nap a tanulásé a a mozgásé. Voltam futni, gyönyörű az idő is, és persze kivel találkoztam, igen, Donnal, yes, mert megérdemlem!!!! Remélem eléggé elrettentően néztem ki:)!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr85721756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása