HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.10.06. 19:20 meoni

lange nacht der Museen

A nehéz döntések hétvégéje volt a mostani:)... Választanom kellett: München és a sörfesztivál a lengyelekkel vagy a csajokkal a múzeumok éjszakája. Végül az utóbbi mellett döntöttem. Tudom, sokan nem tartanak ép elméjűnek, hiszen mindenki a sőrfesztivált választotta volna. De már annyira vátrák a közös programot, persze közösség építés ecetera. 11 Euróért vettünk jegyet és este 6tól éjjel 1-ig báhova bemehettünk.

Rettentő jól meg volt szervezve minden: kis füzetecske, benne a múzeumok leírása, útvonalak, persze ami messze volt, oda külön buszjáratot indítottak. Elég rosszul kezdődött az egész: felszálltunk egy rossz buszra, ami kivitt bennünket a kukutyinba...félórás kitérő. Aztán Vera telfonált fél órán keresztül, de addig nem mozdulhattunk, mert Ő mint egy veszett egér fel-le járkált, át az egyik járdáról a másikra, mi meg nem értettünk semmit. Néhányszor el kellett számolnom magamban 10-ig. Aztán fogtam magam, elővettem a térképet és elindultam. Nekem valahogy sikerült megtalálnom a helyet ahova eredetileg indultunk volna.

Fel a várba, lehetett egy csomó program közül választani: marionett, festészet, műemlék- kiállítás, túra fel a vár legmagasabb fokára:) és volt magyar felirat!!!!!! Itt futottunk össze egy orosz erasmusossal, Constantinnal (nagyon unszimpi volt, pedig jól nézett ki), akit (sajnos) a program végéig nem sikerült lekoppíntani. Utána Sünde kiállítás, moder majd Mozarthaus. Benéztünk egy római pincébe is de ott valami ultramodern számomra egy kicsit megfoghatattlan zenei előadást tartottak. Zárás előtt beestünk a Salzburgi Múzeumba, ami nem volt olyan érdekes mint, ahogy mindenki beharangozta. Séta haza, sajnos itt nem ismerik az éjszakai járatok fogalmát. Mint egy zsák, úgy döltem az ágyba.

A vasárnap a relaxáció napja lesz ezentúl. 10kor mise a dómban, séta a Kapuzinerbergen, főzőcske. Ezen sokat kuncogok, mert az olaszom, semmit, szószerint semmit sem tud készíteni. Odaégette a halrudacskáit, mert nem tett alájuk olajat, a rizse is hasonló sorsra jutott. Ő nem az a mamma figura. Persze hangosan beszélni azt tud!!! :)

És az első órák ma az egyetemen: 9re mentem olaszra, háátttt.....már le is adtam azt az órát. Aztán felfedeztük magunknak a menzát, jól bekajáltunk:), irány vissza az egyetemre. Holnap hasonló sors vár rám, de legalább elkezdődött...:) A csajok már készülődnek az évnyitó bulira, mennem kéne de hulla vagyok. Persze elmegyek, szó sem róla. Csak egy icipicit aludni, de jó volna!!!!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr92699948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Wife · http://asokapajoystick.blog.hu/ 2008.10.08. 18:51:39

Hé, azért pihenj is a sok jólérzés közben! :)

lejudit 2008.10.10. 23:36:32

Szia!
Nagyon tetszett a blogod,(véletlen találtam)elolvastam! Klassz volt,nálunk is volt Linzbe Lange Nacht der Museen-szuper jó volt!!További jó tanulást és érezd jól magad!!Judit

meoni 2008.10.12. 10:32:31

:) köszönöm!!!!
süti beállítások módosítása