HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.11.02. 16:14 meoni

pizsiben

Basszus, milyen hétvégét hagytam ki emiatt a nátha miatt!!!! ÁÁÁÁÁÁÁ! Most is egyedül vagyok a Wohngemeinschaftban, mert e többiek elmentek kirándulni. Az elmúlt két napot az ágyban töltöttem..... erőm nem volt felkelni. Jó, nézzük a jó oldalát is: kialaudtam magam, tanultam egy kis németet, és filmet néztem (köszönet Nórinak a filmekért). Többször is hívtak az amerikaiak, hogy menjünk velük sörözni vagy be a városba, de ennyire leharcolva, ööööö azt hiszem nem lett volna jó döntés. Pénteken is itt ültek a lakásunk folyósóján. Elég viccesre sikeredett a találkozás, mert én akkor ébredtem fel és készültem kimenni a konyhába, persze pizsamában, dagadt szemekkel és szénakazal fejemmel: kinyitottam az ajtót oldalra néztem, csak annyit fogtam fel, hogy hárman állnak az ajtóban. Visszafordultam és becsaptam az ajtót. Később mesélte Ola, hogy nagyon aranyos voltam, ahogy ott álltam és azon tanakodtam, hogy most mit tegyek...pizsiben.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr87745725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánymókus 2008.11.03. 17:07:13

Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D
süti beállítások módosítása