HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.10.01. 00:19 meoni

am Königsee

A hétfői nap tele volt meglepetésekkel: már nem tudom, mióta nem keltem arra, hogy a nap rásüt az Egger Lienz ablakaira. Persze óramű pontossággal 8kor keltem, Ola mindig ki van akadva ha megkérdezi, hogy mikor keltem fel, lassan az óráját is hozzám fogja igazítani. A szokásos reggeli hercehurcát követően sikerült a Billroth Strasséba átcaplatnom Zsófiért. Hallo! Azt neked hallo, csak a hüle németek használják ezt a végtelenségig irritáló köszöntést. Zsófi és a barátai Ati és Balázs (nincs diszkrimináció ABC sorrendben írtam a neveket:)) két napos csövezés/kirándulás után érkeztek meg Salzburgba. Délutánra még át akartak utazni Németországba, és ha már olyan rendesek voltak, engem is magukkal vittek, persze csak miután lejelentettem magam a Rathausban. Irány a Königsee. Hihetetlen arcok ezek hárman együtt, poéngyárak: osztrák sajt traktorral, közös pisi, Sumaru, csacsis snapszos bácsi, és persze a lomtalanítás. A csóró magyarja:).

Hihetetlen szép a tó és az erdő is, amin keresztül kisebb túrákat lehet tenni a tóhoz, és persze turisták tömkelege, giccses osztrák házikók, és kutyák! De mindenhol! Viszik magukkal a kedvenckéiket!
Haza, búcsú, internet, pityergés, vigasztalás! A nap végére kivoltam.
Senkivel sem cserélném el ezt az egy napomat.
 
Igen! Van Salzburgos- egyetemes pólóm, hogy mennyit sóvárogtam rá!!!Mi persze nem kaptunk amikor bejelentkeztünk a nemzetközi irodában! Aztán másfél órás várakozás az ID-ra, mert az összes jamcsi elénk bement!!! De legalább megismerkedtem két lengyel Erasmusossal, jogászok, és az Internacban laknak. Segítettem nekik kitölteni az Einschreibungsformulart, fordítottam nekik angolról németre. Szegények, tegnap érkeztek és fogalmuk sem volt semmiről. Remélem sikerült mindent elintézniükJ. Nagyon jó érzés volt adni, segíteni.
Este, ezt nem fogjátok elhinni, de közösen videóztunk: Juno! Annachiara, Ola és én. A film nem volt valami egetrendgető, de a gesztus, a közös este, basszus! Többször rendezhetnénk ilyet.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr33690013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Wife · http://asokapajoystick.blog.hu/ 2008.10.01. 23:34:50

Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :)
És Úúúúristen! XD
Tudnál nekem hozni olyan egyetemes pólót? Bármilyet, amit ott el lehet érni! Csúcs lenne... vagy egy fotót róluk, én már azzal is megelégszem! :)
süti beállítások módosítása