HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.11.21. 22:17 meoni

Egger Lienz party

Darázs barátom megszólt, hogy túlságosan is bőrére eresztem a dolgokat, magyarul ne zagyváljak ennyit össze. Jó, akkor rövid leszek........

Kedd: pánik a köbön..... elvesztettem az irataimat, nem is voltam idegbajos, ááááá, nem! De végül a portásbácsi leszólított az egyetemen, hogy nem én vagyok-e az YX. Szóval megvan mindenem. Az életem:) Este megünnepeltem, hogy megtaláltam az irataimat... no komment. Hajnali fél négykor sikerült ágyba kerülnöm, még aznap reggel óra.

Csütörtük Stammtisch, mint mindig semmi extra, az Augusztinerben voltunk, a hely tök jól néz ki, és aki még szereti a sőrt....annak maga a mennyország. Utána buli a Kellerben (ez a kolink pincéje).

Ma: esik, havazik és fúúúj a szél! Ki sem tettem a lábamat. Itt is elég hideg van, benn aszobában, dehogy kell, hogy még bőrig is ázzak. Ja és egy órás, mélyenszántó beszélgetés Darázssal...mi jöhet még máma?

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr94782027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánymókus 2008.11.24. 20:05:39

Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D
süti beállítások módosítása