HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.10.15. 22:00 meoni

egyetem

Kezdek belejönni a rohangálásba az egyetem különböző épületei között. Kicsit nagyok a távolságok, de megkönnyíti a dolgomat, hogy a tanárok itt sem a legpontosabbak! Negyed órás késéssel indul minden előadás, persze itt a termek dugig vannak, székeket kell behozni a folyósóról, tényleg, nem vicc! Mindent kivetítenek és a Balckboardról le lehet tölteni az anyagot, sőt néha az egész tananyagot, könnyvel együtt. A diákokról ezt a precizitást nem igazán lehet elmondani: állandóan kijárkálnak az óráról (mentségükre: dög meleg van benn, nincs légkondi és tíz perc után az embernek menekülni van kedve), pusmognak, összevissza, minden hülyeséget megkérdeznek a tanártól. Tudom, ez csak nekünk furcsa, itt a tanárok direkt buzdítják a diákokat, hogy jelentkezzenek, vitatkozzanak. Sőt a tanár/diák kapcsolat is közelibb mint otthon. Teljesen el voltam ájulva, amikor az egyik lecture után odamentem a komm. tanáromhoz, hogy nekem Erasmusosnak milyen kritériumoknak kell megfelelnem és rettentő rendes volt, elmagyarázta, hogy mnit hol találok, és miből kell felkészülnöm az utolsó órára. Igen, itt nincs idegeket borzoló hónapos vizsgaidőszak! A túrót! Mindenből az utolsó órán van számonkérés. De a következő szemneszter elején is el lehet menni vizsgázni. És tegyük hozzá, hogy az elvárások is mások itt mint a mi kis begyöpösödött egyetemünkön. Amit viszont nem akrok megszokni az a kopogás az órák végeztével. Szerintem sokkal szebb gesztus a taps, mint össze-vissza csapkodni a padot. A másik, meg ha a tanár nem akarja befejezni időben az órát, akkor kikopogját! Ez meg mi???????

De vissza a tegnap estéhez:)! Szülinapoztunk, Olának ünnepeltük a 23. szülinapját!! Pezsgő, Merci és kis torta várta haza. Gyertyákat gyújtottunk neki a konyhában, pontosan 23-at. Meghívtuk Paulinát és Dann-t is. Olának folytak a könnyei örörmében. Persze mindet felfaltunk.....:). Zumba után mindenkinek jól esett egy kis nasi, nekem valahogy nem volt lelkiismeretfordulásom!!Hehehe! És persze Annachiara ugratása sem maradt ki az estéből, sajnos nagyban kivettem a részem belőle, talán nem kellett volna, megint én, a faranc!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr80715573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása