HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2009.02.04. 20:53 meoni

egybenminden

2009.01.30.-02.01

Nem működik a blog, így ehhez az eszközhöz kell folyamodnom.
Lássuk sorjában, mi is történt mostanában:
2009.01.30. Magyar gulyás party
Annyira nem voltam oda az örömtől azon a reggelen: persze előtte lévő napon megvettük Szandrával a ruhát, ami így utólag igen jó választásnak tűnik, de mindig is idegenkedtem a nőies ruháktól. Szerdán egyedül mentem el az Europarkban, és hihetetlen jó volt egyedül vásárolni. Pont redukcion volt, így egy csomó jó ruhát potom áron tudtam megvenniJ
De vissza a magyar partyhoz: Reggeltől kezdve palacsintáztam…közben videóztam: megnéztem a 40éves szüzet meg még vmit, próbáltam hasznosan eltölteni az időt.
Mondanom sem kell, hogy az egész napomat a konyhában töltöttem, s amikor a lányok megérkeztem leköltöztem a 3. emeleti konyhába sütni. Ola olyan aranyos volt, lejött hozzám és szórakoztattuk egymástJ hozott pezsgőt és almát, nagyon jól esett a gesztus. Amire végeztünk addigra a lányok elfoglalták a fürdőszobát, persze én addig semmit sem tudtam kezdeni.
A zuhany után fel a ruhát, le a konyhába. Nagyon döcögött az eleje, de a magyar bor megtette a hatásátJ, és őszintén nekem is nagyon jó kedvem lett… a képek tanúskodnak róla. És elég nagy sikert aratott a ruhám és a vékony lábaim…haha. Pilarskával nagyon jól elvoltunk, jöttünk mentünk, egy csomó fotó Donnal. Persze Frau Vosburgnak annyira nem tetszett, engem meg nem igazán érdekelt, és láttam donald alcán, hogy ő azért élvezte. Hajnali 3kor szendvicseztünk Karwattal, Malwinával, Orsival, Maksszal és Salwával.
Szombat délután még bementünk Annachiarával a központba megvenni az esti partyhoz az álarcot. Ola és Annach. segítségével össze is állt az öltözékem: leggins, fekete testhez simuló póló és cica fülek.
A party viszont katasztrófa volt. Jó, az eleje nem olyan szörnyű, tánc, fényképezkedés, marhulás. De amint mindenkiben benn volt a löket, az indulatok elszabadultak, verekedés támadta a szerbek és a lengyelek között. Az olaszokat nem is említem, ahogy viselkedtek!!! Felháborító volt. Vera is úgy be volt rúgva, hogy hihetetlen. Nem tudom mi történt Román szobájában, de 2 és fél óra után jött le, az biztos, hogy hányt, mert a hajában hányás darabok voltak. ÁÁÁÁ! Hihetetlen!! A rosszullét környékezett.
A vasárnap itthon, pihizés, láblógatás.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr1959273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása