HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.11.15. 16:17 meoni

Szép város Kolozsvár

Tudom, már megint lemaradtam, lassan egy hete egyáltalán semmit sem írtam, bocsi... mea culpa!!!!! Kezdem a keddel, a polish independent partyval. Nagy kedvem nem volt hozzá, de ha már meghívtak illett odatennem magam. Jó sok kaja volt, persze jól teleettem magam:), zumba után, visszaszedtem amit egy órával azelőtt leadtam. Már nagyban partiztak az emberek amire odaértünk Annával. Hihetetlen sokan voltak, nagyjából mindenkit ismertem, látásból.... Kuba, meg Karwat néha odajöttek hozzánk, meg Agnyeskával beszégettünk, a többiek már eléggé el voltak ázva:). Semmi extra nem történt, megmondtam Donnak, hogy szerintem érthetetlenül beszél angolul, persze jól megsértve az amerikai önérzetét, na azóta sem beszél velem, nem érdekel, pedig azt is felajánlottam, hogy beszéljen németül én majd valahogy válaszolok neki, de ez sem jött be. OK! Elcsesztem, ez van. Ez a project kilőve.... jó nincs is másik...még.

Végre sikerült találkoznom a buddymmal: Steffinek hívják, 21 és jogot tanul az egytemen. Csütörtökre beszéltük meg az első találkozót, beültünk kávézni, basszus ennyit még sosem beszéltem mint akkor, szegény csajszi:)... de ő meg nem az a nagy szószátyár és eléggé kínos lett volna csak ülni és hallgatni. Beszervezett egy filmes dologba. Szóval tegnap és ma is forgatáson voltunk, segítettünk négy kommunikációs szakos hallgatónak, egy vizsgafilm elkészítésében: a téma a buddynetwork. Tegnap az egyetemen, ma a reptéren. Be kellett mutatkoznom, járkálnom, beszélni Salzburgról, hál' Istennek angolul:). A srácok nagyon aranyossak voltak, meghívtak minket teára, szendvicsre, azt hiszem meg is érdemeltük. Szóval híres lettem:) Emiatt nem tudtam elmenni kirándulni a csajokkal Halle-be, basszus pedig gyönyörű az idő...

Ja és mielőtt elfelejteném: voltunk tegnap a Marica grófnőn, hihetetlen jó volt!!!!!!! Utána olyan honvágyam volt:( és még otthonnal is álmodtam:( Nagyjából mindent lehetett érteni. gynyörűen énekeltekés életemben előszőr ültem Logen-ben:) Éljen Salzburg!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr2770481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása