HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2009.01.21. 14:32 meoni

Klausur

Túlvagyok a tűzkeresztségen!!! Tagnap megírtam az ÖP-t: 10 feladat, másfél óra, németül. Nagyon korrekt volt, csak olyan kérdéseket tett fel, amit leadott a diákban, tehát semmi osztrák spec kérdés. Nagyon megkönnyebbültem. Utána egy kis lazásás Szandrával, persze én marha itthon hagytam a pénzem a bérletemet.... délután még megnéztük Annával az Anyám nyakán című fergeteges.... hollywood széria terméket, aztán irány az ágy (megjegyzem M.M-nak igazán szép a mosolya és a felsőteste sem megvetendő..:)). Nem emlékszem, hogy valaha is ilyen korán lefeküdtem volna itt kinn Salzburgban. Igen, fél 10kor már aludtam. De megérdemeltem, azt hiszem.

Folyt.köv tanulás, mert hétfőn még kettő, kedden meg egy. Utána szabad vagyok, legalább is ha nem húznak meg. Megvan a végleges hazautazási dátumom is: február 9. vagy 10. Vissza az én kis unalmas életembe! hurrááá....:(

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr18893458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása