HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.12.23. 20:06 meoni

Újra itthon

Elég kalandosra sikeredett a hazautazásom.... nem voltam egy csöppet sem mérges a sztrájk miatt. Minden óránban lestem a máv honlapját és reménykedtem, hogy haza tudok jutni valahogyan.  Még az infó emiljükre is írtam, de visszakaptam a standard szöveget, hogy érdeklődjek később... és mikor.... mielőtt indul a vonatom???..... Persze elrohantam a HB-ra, ahol megnyugtattak, hogy remélhetőleg lesznek kisegítőjáratok, de hogy az honnan indul, azt senki sem tudta megmondani. 18-án délelőtt, tehát úgy indultam neki Bécsnek, hogy fogalmam sem volt, hogy fogok elnavigálni Bécsben. No komment:)

Miután sikerült lekésnem a csatlakozást Bécsben, volt két órám a városra... egy nehéz hátizsákkal és a leptoppal a kezemben, ez annyira nem volt vicces, hozzáteszem, esett a hó és dög hideg volt. De beültem egy Buchhandlungba és Harry Pottert olvasta... mit tehet az ember. Végül akadt hely a buszon hazafele, egy tanár csajszi mellett ültem, szóval nem unatkoztam:). Ő leszállt Hegyeshalomnál, majd alvás egészen  a Keletiig... és amikor leszálltam... hát nem éreztem azt a felhőtlen örömöt, sőőőttt... nagyon furcsa volt minden, pedig már négy éve Bp-re járok egyetemre, egy csöppet ismerem a hely feelingjét... (remélem). Móka felszedett a buszmegálóban, beültünk a Börgibe, egy óra karaty és melegedés, majd irány a Deák, ahol Évivel találkoztam, igen nála csöveztem... Végül másnap délelőtt sikerült (három mentesítő járat mellett) hazajutnom, megint nem kommentálnám a dolgot....

És hiányzik, a város, az emberek, a lakótársaim!!! Megpróbálom lefoglalni magam de nem igazán megy...azt hiszem egész jól megtaláltam ott a helyem! Ajaj!

Ja, és Boldog Karácsonyt mindenkinek!:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr4838914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása