HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.11.05. 10:02 meoni

barack vagy kén?

Vasárnap vissza jött Szandra, jól felpakolva otthoni ízekkel: a paprikától kezdve a kacsahúsig, a pick szalámitól a BB-i borikig mindennel. Amúgy is magyar estét tervezünk a a jövőhétre. Karwat már számon is kérte tőlem, hogy mi lesz a gulyás levessel. És én csak néztem rá és nagyonkat bólogattam....nem lesz semmi abból a gulyás levesvől:).

Egyébként az egész hétvége az amerikai választásokról szólt, legalább is nálam, de ugyanezt nem láttam az itteni amerikaiaknál, pegid aztán jó sokan laknak itt a koliban. Tegnap este abban a hiszemben mentem át az IK-ba, hogy igen, az amcsik biztos kiültek már a folyosóra, vitték a leptopot (nagyon sokan tanulnak itt politológiát), előkerültek a pólók a zászlók stb. Hát ehhez képest a nagy semmi fogadott minket. Igaz az egyik lány Obamás pólóban feszített, de a többiek hatalmas nyugalommal üldögéltek, söröztek, egy szó sem esett a választásokról. Egy ideig beszélgettem Karwattal és Malwinával, aztán fogtuk magunkat és átmentünk a FvS-ba, ahol a csehek, egy kanadai és mi alkottunk egy kisebb tömörülést, elfoglaltuk a TV szobát és Cnn-t néztünk. Fél egy körül onnan is eljöttünk, utána én még itt a koliban lementem TV-zni: két fiú és egy lány ültek benn, Minesotából, nagyban döglöttek, persze Obamás pólóban. Nagyon nem voltak beszélgetős kedvükben, mindenen mulattak, a lengyel spotonon, a hologrammos nőcin (jó én is). Kettőkor mindannyian meguntuk és eljöttünk. Basszus, lehetett volna nagyobb felhajtás, vagy én várok el túl sokat? Nem igazán törődnek ezek az otthoni dolgokkal, csak vannak és élvezik, hogy kiszabadultak otthonról.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr71750928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása