HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.10.30. 13:53 meoni

Snupfen

Engem is elért az influenza, igen mert megérdemlem. Jó, bevallom nem eszem rendszeresen és keveset alszom. Várható volt!!! Magamnak csesztem el már megint, mert a hétvégén Innsbruckba szerettem volna menni Mareszt meglátogatni. A tegnapi napot itthon töltöttem és nyomtam az ágyat, persze nem segített semmit. Ma sem jobb!!! Pedig mindenképp be kell mennem az egyetemre a Cold War-os órámra. A múltkorit is kihagytam, ezt nem kéne. Ez az egyetlen angol órám, remélem valami csak ragad rám!

Ja a zumba. Ezt el kell mesélnem. Az óra első 25 percét egy korombeli srác tartotta. Szerény személyem jól oldalt állt, hogy ne legyen nagyon látószögben és ha nem tetszik akkor lazsáljon. De valahogy nem sikerült a hadművelet. A srác végig nekem magyarázott, hogy mit, azt nem tom, állandóan piszkált, hogy miért úgy tartom a kezemet ahogy, és a végén már nagyon ciki volt, minden csaj engem bámult. Biztosan nagyon értelmesen nézhettem!!! Nem igaz, hogy nem esett még le nekik, hogy nem vagyok osztrák. Pedig már hallottak magyarul beszélni. Biztos zseninek hisznek......:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr36740514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása