HTML

Gnómák

sok-sok haszontalan dologról fogok írni:) mert megérdemled!!!

Friss topikok

  • Darazs1: Nem volt fölösleges, sőt:)! Köszönjük, személy szerint hasznos volt nagyon élvezetes is! Örülök, h... (2009.03.08. 22:42) THE END
  • Lánymókus: Nem értek egyet a Darázzsal, engedd bő lére a mondanivalód! :D (2008.11.24. 20:05) Egger Lienz party
  • Lánymókus: Jobbulást! Egyébként mi a baj a pizsivel? :P :D (2008.11.03. 17:07) pizsiben
  • meoni: :) köszönöm!!!! (2008.10.12. 10:32) lange nacht der Museen
  • The Wife: Jajj, annyira örülök, hogy volt ez a jó napod, sok ilyet még! :) És Úúúúristen! XD Tudnál nekem ho... (2008.10.01. 23:34) am Königsee

Linkblog

2008.12.03. 19:03 meoni

ordinary day

 

Hihetetlen, még mindig nem sikerült megjavítanniuk a netet, már egy hete. Káosz, szánalom!

Hétfőn megkaptuk a teszt eredményét... életemben először örültem így az egyesnek. 93%-os lett a dogám:), szóval jól kezdődött. Persze nem usztam meg a napot Don nélkül, sikerült háromszor is összefutnom vele a városban. Ilyankor érzem úgy hogy túl pici ez a város. Este Olával még elbattyogtunk az uszodába, amire visszaértünk egy spontán buli kerekedett lenn az erdgeschosson. Nekünk sem kellett sok, lementünk mi is forralt borozni. Az amerikaiak, nem tudom honnan szerezték be, de osztrák nemzetiségi nadrágokban virítottak, ezt látnotok kellett volna......:), a glühwein party végül a klubraumban végződött, számomra éjszaka 1 körül. Uszi és ugra egyenlő a kidőléssel:) és a forraltbor is megtette a jótékony hatását!

Kedden végig szenvedtük Paulinával a németet, aztán irány a sprachlabor, persze ismét Don a folyósón.....  (mindenhol ott van, nem tudom hogy csinálja, kezd egy csöppet idegesíteni). Pluszban egy apróság tökre feldobta a napomat: átmenőben voltam a spraclaborból a másik épületben, amikor meglátott Ondraj. Megvárt az ajtóban, hatalmas mosollyal az arcán és kinyította nekem az ajtót:), sosem beszél velem, csak mosolyog, pedig tudom, hogy angolul és németül is perfektül beszél. Nagyon jól esett, hogy udvarias volt velem, tudom nem sok, de itt nem szorult egy csöpp sem a fiúkba. Este még elmentem megvenni a  vonatjegyemet, ami elég viccesre sikeredet, mert a bácsi a pult mögött elkezdett velem poénkodni, én meg nem vettem azonnal a lapot.....:) nem baj....

 Ma megbeszélésem volt az itteni pol. proffal, de eredménytelen volt, mert ami engem érdekelt volna azt ő nem igazán ismeri, és itt Ausztriában nem igazán foglalkoznak ilyenekkel. Ez van. SCSZ!!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://meoni.blog.hu/api/trackback/id/tr26809429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása